Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Hradec Králové / KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA AKTIVIT STUDENTŮ SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI

KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA AKTIVIT STUDENTŮ SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI

Univerzita Hradec Králové nabízí volné pracovní místo v oboru výchovy a vzdělávání na pozici KOORDINÁTOR / KOORDINÁTORKA AKTIVIT STUDENTŮ SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.4.2025 s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je UHK - Fakulta informatiky a managementu, okres Hradec Králové. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 2.5.2024. Další informace Vám poskytne Ing. Zdeňka Kulhánková, , tel.: 737 227 132, e-mail: zdenka.kulhankova@uhk.cz.

Zaměstnavatel: Univerzita Hradec Králové
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Platové ohodnocení: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: 2.5.2024 – 30.4.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Náplň práce
" koordinace služby pro klienty (zprostředkovávání služeb sekce Augustin a zodpovídá za administrativní agendu) dle harmonogramu akademického roku na UHK (přednášky a semináře na UHK, exkurze, praxe, zápočty, zkoušky, státní zkoušky, individuální konzultace, přijímací řízení, zápis ke studiu, imatrikulace, promoce, informační schůzky),
" vzdělávání se ke zvýšení odborných kompetencí, individuální osobní plánování a hodnocení pracovníků střediska, supervize
" podílení se na zkvalitnění servisních opatření pro studenty se SP
" příprava osvětové aktivity dovnitř UHK
" podílení se na evidenci dat (databáze uchazečů, studentů se SP a poskytovatelů)
" zodpovědnost za tvorbu přístupných materiálů pro studenty se specifickými potřebami včetně zmapování aktuálních trendů
" odborné podílení se na analýze bariér v přístupu ke studiu studentů se SP
" poskytování individuální podpory a nácvik schopností a dovedností vedoucí k úspěšnému studiu a zvýšení kvality života
" podílení se na tvorbě interních standardů a dokumentů součásti IPaKC Augustin a kontroluje jejich kompatibilitu s interními předpisy UHK

Požadujeme
" vysokoškolské vzdělání v obor speciální pedagogiky nebo příbuzných oborů
" praxe v oboru speciální pedagogiky výhodou
" aktivní práce na PC (uživatelská znalost MS Office, ochota učit se pracovat v novém programu)
" dobré komunikační schopnosti, umění aktivně naslouchat
" ochotu dále se vzdělávat v oboru
" spolehlivost, flexibilitu, psychickou vyrovnanost a odolnost, samostatnost
" znalost akademického prostředí výhodou
Nabízíme
" Přátelské a podporující prostředí na akademické půdě
" Práci na plný pracovní úvazek (40h týdně)
" Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení nebo doby neurčité
" Práci pod supervizí a metodické vedení
" 6 týdnů dovolené
" Podpora v odborném růstu - možnost dalšího vzdělávání v oboru
" Výhodný telefonní tarif
" Peněžitý příspěvek na stravu
" Benefitní program UHK
Předpokládaný nástup: květen 2024, nebo dle dohody
Univerzita Hradec Králové si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.

Motivační dopis a strukturovaný životopis zasílejte do 30.04.2024 e-mailem na adresu: zdenka.kulhankova@uhk.cz

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Zdeňka Kulhánková
Telefon: 737 227 132
E-mail: zdenka.kulhankova@uhk.cz

Referenční číslo ÚP: 29068240746
Poslední aktualizace: 19. 3. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 17.4.2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů